Αυτό είναι το προσωπικό project του κ. Dewey Mahood, του ταλαντούχου αμερικάνου μουσικού που μπορεί να τον γνωρίζετε από τη μπάντα στην οποία συμμετέχει, τους Eternal Tapestry, ή από το περσινό album του σαν Plakton Wat, το Black Summit που είχε κυκλοφορήσει στη Digitalis. Εδώ, έχουμε κάτι λίγο διαφορετικό από όλα τα προηγούμενα. Αντιδιαμετρικό σε σχέση με το δυνατό kraut-garage των Eternal Tapestry και κάπως μετατοπισμένο από το Black Summit, ο Plakton Wat σε αυτή τη limited κυκλοφορία από την Reverb Worship, αραδιάζει τέσσερα μεγάλης διάρκειας κομμάτια, κάτι σαν ένα ψηφιδωτό ιδεών, ήρεμο και απαλό, απλό και ατμοσφαιρικό. Τα κομμάτια αφήνουν τα λεπτά να κυλούν, η κιθάρα του και τα διακριτικά drone μένουν σχεδόν στάσιμα σε όλη την έκταση του χρόνου, υπάρχουν λίγες εξάρσεις, λίγες μελωδικές γραμμές, σκόρπιες στιγμές δομής και φόρμας – κάποια κρουστά εδώ, λίγο μπάσο εκεί, μερικά θολά ψιθυρίσματα στο τελευταίο κομμάτι. Στο σύνολο του album μοιάζει ατελείωτο – τα πρώτα κουρδίσματα, τα πρώτα πατήματα για την αναζήτηση κάποιων συνθέσεων, από μία μελλοντική κυκλοφορία. Είναι σα να ακούς ένα καλό-ηχογραφημένο demo κάποιου folk κιθαρίστα, τις πρωτόλειες σχηματικές ενότητες και εκεί, σε αυτή την αισθητική αντιμετώπιση βρίσκεται η όποια μαγεία αυτής της κυκλοφορίας. Η αφαιρετική μουσική που μπορεί να λειτουργήσει σα environmental συνοδευτικό, σαν ψυχεδελικό χαλί σε οτιδήποτε κάνεις. Επίσης το εγχείρημα αποκτά μεγαλύτερο νόημα μέσα από τη πολύ σφιχτή του ατμόσφαιρα, αυτά τα περίπου drone που γεμίζουν το σκονισμένο βάθος του ήχου και, φυσικά, η μεγάλη ικανότητα που δείχνει να έχει ο Mahood στο να αυτοσχεδιάζει με αυτό το λιτό τρόπο στη κιθάρα του.
((E A R))
((E Y E))
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου